onsdag 12 september 2007

Sambandet medieteknik projektarbete?

Har varit ganska luddigt med sambandet mellan de två kurserna. Eftersom jag dessutom gått en variant av introduktionen till medieteknik tidigare visste jag inte om jag skulle gå den igenom.
Men eftersom den integreras till viss del med infomet bestämde jag att gå den.
Dock har det varit lite illa synkroniserat mellan kurserna i min mening, men det kanske blir bättre med tiden.

Föreläsningarna vi har haft i medieteknik hittills har känns intressanta och relevanta. Dock svårt att lägga upp några egna sudier av innehållet eftersom det inte framgått exakt vad som ska ingå i kursen på kurs-pm. Sen har vissa fel uppstått i skillnad mot timeedit.

Angående projektarbetet har vi kommit igång bra och delat upp ansvaret och bestämt oss för att arbeta om kommunikation och intryck i lokaltrafiken.

Inga kommentarer: